oznurbagdas Kızlar bebeğim deli gibi birşeyler emmek istiyor eline her geçen şeyi ağzına sokuyor gece uykularına da çok geç gidiyoruz hemen uyanıyor derin uyumuyor gündüz hep kucak istiyor çok zorlanıyorum artık :(
miniminisevgilimm oznurbagdas bizde 3 ay 7 günlüğüz eli zaten hep ağzında şap şap emiyor salyalar zaten göl oluyor ve gündüz 5-10 dk uykuları hep kucak istiyor ama çok şükür bir tek gece uykularımız güzel maşallah diyeyim.. akşam 7.30 da ben uyku tulumunu giydirip emzirmeye başlıyorum ve yatırıyorum sabaha kadar uyuyoruz tabi gece uyanıyor besliyorum ama geri uyuyor hemen hiç ışık açmıyorum.. ama eğer saat 9-9.30 olursa uyku problem oluyor çok huysuzlanıp ağlıyor uykuya geçmekte zorlanıyor belki sizde de böyle bir şey vardır
meayay oznurbagdas benim ikizlerim de 3 ay 22 günlükler ve birkaç gündür atak zıkkımını yaşıyoruz mama reddi uykuları gelince çığlık çığlığa ağlama 😪 biran önce bitmesini bekliyoruz
asli08 Benim bebeğim de 3 ay 14 günlük eli hep ağzında resmen iki elinide sokmaya çalışıyor:) uykuya zor geçiyoruz bizde önceden memem de uyurdu smdi ağlayarak uyuyo gündüz uykuları yarım saat falan uyuyor dinlenemiyorum bende atak midir nedir bu
babyys meayay 3 ay 20 günlük benim ki de meme emmiyor biberonla süt veriyorum beslerken o kadar zorlanıyorum ki aska içmek istemiyorum zor kabul ettiriyorum biberonu vallahi yoruldum iştahı falan kalmadı buna biberon reddi mi deniliyor şimdi. Ağzını sağa sola çeviriyor yay gibi kendini geriyor. İçmek istemiyor.
flanoz 3 ay 13 günlük gece uyanıp ellerine saldırıo çocıuk eli ağzında bazen sinirleniyor elini alamadığı için korkuyorum noluo die😵💫