gulsumaltun Üst bacağımın yarısı ikinci derece yanmıştı kaynar su dökülmüştü ocaktaki tencereden. Eşofmanım derime yapışmıştı. Öncelikle bactroban pomad ve fito krem kullandım uzunca bir süre. Sonrasında sürekli yağladım. Domuz yağı veya kantaron önerdiler hep. Yara tamamen kapanınca kantaron kullanmaya başladım. 6 ay düzenli sürdüm. Su toplayınca kesinlikle patlatmamak gerekiyor içerideki sıvı iyileştiriyor hızlı bir şekilde. Neredeyse yarım bardak su toplamıştı sallanıyordu bacağımda. (Bunları söylüyorum ki bu derece bir yanık bile iyileşebiliyor içinize biraz su serpilsin, üstelik daha yaşı çok küçük daha güzel toparlar. )O süre boyunca hep açıkta kaldı bacağım. Eşofmanlarımın bir tarafını kesip giyiyordum. 4 yıl geçti üstünden yaşım ileri olmasına rağmen hiç yanmamış gibi iz kalmadı 2 yılı buldu tamamen renk eşitlenmesi. Enn enn önemlisi 2 sene asla güneşe çıkmadım.