Kronik üretiker varmış bende sürekli alerji oluyorum nefesim daralıyor vs.Alerjik hafif astım var ilaç hep yanında olsun tıkanınca kullan dedi doktor.Devlet hastanesinde olunca iletişim kuramıyorum tabi.Tıkanmadan kasıt ne şöyle derin bir nefes alamıyorum mesela 3gündür,gece burnum tıkalı hep hiç geçmiyor ne yaparsam,bazı zaman öksürüyorum ama şiddetli değil şuan ne gibi durumlarda ilaç almam gerek mesela şuan alabilirmiyim?
Bunu yaşayanlar varsa yardımcı olabilir mi ilk defa kullanacağım ve ortaya yeni çıktı muhtemelen uzun zamandır var ama ben farketmedim geberircesine öksürük krizim vardı hep…
Symbicort 120 verdi en düşügü hemde emzirebilirmişim.