Birdunyabircennetannesi Bir dönem böyleydi birde kreşe gidiyorsa eylülde başlıyor ekim sonuna kadar hastalar kısır döngü
Alerjik bir bebeyse de daha zor hiç geçmiyor
Geçmiş olsun
Akgünlük sakız-yün yastık,bebek vicksi,iyot kafesi yapıyorum belki kullanıyorsunuzdur öksürük ve ateş başlar başlamaz yapıyorum ki uzunca süre devam etmesin etmiyorda çok şükür
Sürekli tekrarlıyor bir dönem o ayrı çünkü alerjisi var ikisininde