Kızlar merhaba kızım 13 aylık , 5 gün önce ishal oldu, sümüksü ve keskın kokusu vardı ve iştahı hiç yoktu 1 günde 5 kere yapıodu hastaneye götürdüm korktum cunku sıvı kaybı olacak dıye , doktora kakasının resımlerını gosterdım oda sumuklu yapıda olduğu ıcın bağırsak enfeksıyonundan şüphelendi , kaka kültür verdık sonuç normal çıktı rota da deıl , suan bi salgın var dedı doktor , probıyotık verdı ama hala aynı gecmıyor su gbı yapıyor yavrum yemek bıle dogru duzgun yemıyor yedıgını de çıkarıyor ,agzına zorla verıyorum yemıyor bıle nasıl geçecek bu patates haşladım onuda asla yemıyor hıcbısey sadece emıyor ,bazen nasık agrısı oluyosa uykudan uyanıp tuvaletımı yapıyor korkuyorum acaba baska bısey mı var dıye başına boyle bı durum gelen var mı cok üzülüyorum lütfen gecsın ya biran önce🥲🥲