Kızım 15 aylık uyku sorununu bir türlü çözemedik yeni doğduğunda çok uslu bi bebek olduğu için uyutmak için hiç çaba harcamadım emzirirdim yatırırdım uykusu geldiğinden kendi kendine uyurdu.Dördüncü ay atağı ve diş döneminde anakucağında sallanarak uyumaya alıştı gittiğim heryere anakucağında götürüyordum.Dokuz ayına kadar anakucağında uyudu anakucagı kırılınca ayağımda salladım kundak yaparak(kundak yapmadan asla uyumazdı)13.5 aylık olana kadar bu sekilde devam etti ve sonra asla ayakta uyumayı kabul etmedi çok direndi çok ağladı sonrasında kucağımda omzuma yatarak uyumaya başladı o benim için çok zor olduğundan dolayı çarşafla sırtıma sarıp evin içinde dolaşarak uyuttum iki hafta kadar bu şekilde devam etti.Ama mahvoldum boyun ve sırt ağrısından.Herneyse benim kızım yedi aylıktan beri kendi odasına uyuyordu bizim binaya ya yapışık karakol binasını yıkıyorlar bir hafta önce kepçe kızımn odasına girdi odası delindi mecburen çocuk odasını geçici kapattım.Bir haftadır kızımla benim yatağımda yatıyoruz yanına uzanıyorum o şekilde uyutmaya çalışıyorum uyuması bazen kırk dakıka bazen bir saat bazende birbucuk saati buluyor dün ilk defa gündüz uykusuna yattık on dakıka olmadan uyudu şok oldum resmen.Ay uykuya dalana kadar resmenn sinir kirizi geçiriyorum yatıp kalsa giç sorun değil bazanın başlığına tırmanıyor,ayağa kalkıp zıplıyor,yatakta takla atıyor,üstüme çıkıp zıplıyor,kolumu bacağımı ısırıyor 😀Sorum şu kızlar bu şekilde uyutmaya devam etsem alıştıkça uykuya dalma süresi azalır mı? Ve bu şekilde birlikte uyumak sıkıntı olur mu yani süreklili birlikte mi uyumak ister kendi yatağında yatmaz mı?Biraz uzun oldu kusura bakmayın😍