NewMomm1 Arkadaşlar 1 yaş aşısı bir bacak 2 koldanmış bize üçüde bacaktan yapıldı bu bir sorun mu? Böyle yapılan var mı bir postta koldan yazmışlar da görünce şüpheye düştüm😒
Eda6714 NewMomm1 biz de de bacaktan yapılmıştı hep ama sanırım koldan da yapılıyormuş fark etmiyormuş galiba