Bebeğim 20 günlük. Son birkaç gündür gündüz uyuyor uyandırmaya çalışıyorum uyanmak istemiyor. Geceleri ise sürekli emmek istiyor ve uyumuyor. Perişan oldum gerçekten. Sezaryen ile doğurdum yaram çok taze sürekli üst üste emzirme çok zor. Uykusu düzene girer mi? Çözümü olan var mı ? 🤦♀️