ak1 sizinki kaç yaşında tam olarak nasıl yapıyor benim kızım 2 yaşına yakin başladı kabız oldu düzeldi ama korkusu kaldı hep acıyacak diye yapmadı şuan 3 yasında hala tutuyor ordan oraya kaçıyor acıyacak yapmayacam diyo ama artık dayanamiyo ve kızım çisi tuvalete kakayı beze yapıyor