Arkadaşlar bebeğim 3 ay 13 günlük kilosu 5850 civari ama çok zayıf duruyor anne sütü veriyorum gece bazen 5 6 saat uyanmasını oluyor acaba gece uyandırmak gerekiyor mu ? O yüzden mi bu kadar zayıf içim hiç rahat değil çevremdeki herkes bu bebek çok zayıf diyor hatta profil resminden bakabilirsiniz