İlk sinyalleri nelerdi aceba? Oğlum aniden bırakmişti 2.5 yaşinda şimdi 20 aylık bir kızım var büyük tuvalet ihtiyacı geldiğinde bir yere oturuyor ve yapıyor sonra kaka diyor bez getiriyor değiştir diye. Merak ettim siz hangi sinyalden sonra ve kaç aylıkken başladiniz eğitime? bize biraz erken ama…