ftmgln Kızlar bebeğim akşam 4 buçuk 5 gbı uyandı hala uyumadı 1 de anca uyuyor bunu huy edindi neden böyle yapiyor büyüdükçe normal değil mi 🤗🤗
Ergins İnan bende bilmiyorum bir yaşına girecek aynı durumdayım bütün gün uyutmadım sadece bir uyku yaptık 2 saat uyuttum 5 de uyandı yarım saat önce uyuttum uyandı gene oyun oynuyor şuan son dönemlerde böyle yeri geliyor 4 5 gibi uyuyoruz dişe bağlıyorum umarım geçer bu süreç yoksa delireceğim hiçbir özelim kalmadı kendime eşime vakit ayıramıyorum çok sinir bozucu
berrakyagmur Bugün 3 aylık oldu delirmek üzereyim artık 🤦🏻♀️ tilki uykusunda hep . Ninni açıyorum , sallıyorum. , karanlıkta oturuyorum bana mısın demiyor. Umarım atak haftasıdır ve 3-5 güne düzelir bende artık ne enerji kaldı ne sabır.