Kızlar bebeğim 17 aylık oldu 1 hafta olacak ve kesinlikle geceleri uyumak istemiyor. Aşırı enerjik bir bebek yani yorulmaması asla mümkün değil. Normalde tek başına uyurdu 10 dakika yatakta oynar oyalanır ve hemen dalardı. Gece mamasına kalkardı sadece ama şimdi uyusa dahi hemen 1 saat olmadan ağlayarak uyanıyor. Elim ayağım turmuyor artık yorgunluktan, uyuyamıyorum gecem alt üst oluyor yokmu bunun bir çözümü 🥺