gulyabani Kızlar buraya geçen yazmıştım. Ben gazla çalışan bi insanım🤣çok destek olmuştunuz sağolun beni gaza getirip hem bezi hem mamayı bıraktırmamda teşvik eden herkese çok teşekkür ederim Allah razı olsun ♥️ 28. Ayında bitirdik şükürler olsun 🙏🏻
gulyabani annevebebegiii__ Drkbrfo ben normalde yazın bıraktırcaktım kış geldi diye. Pişik olmuştu bende hava alsın diye bez takmadım sonra geldi anne ciş dedi. Kızım bekle hemen tuvalete gidelim dedim panikletmeden klozete oturup yaptı. Sonra 1 saat sonra kaka dedi yaptı. Hoşuna gitti çişi gelmesede gitmek istedi hiç yeni gittik demeden hevesini kırmadım gittim devamlı. Arada 3-4 kere kaçırdı anne ciş dedi pijama gösterdi olsun kızım bidaha tuvalete gideriz dedim. Gündüzü tamamen halletik 3 günde Sonra 3 gün geceleri ve gündüz tek uykusunda taktım burdaki tavsiyelerle ama bezi dolu kalktı. Dünde deniyim dedim gece saat başı alarm kurdum üstü ıslanıp hasta olmasın diye kuru kalktı allahıma sonsuz şükürler olsun bugun de takmadım. Bu süre içinde de sadece evin karşısındaki parka getirdim uzağa getrmedim hiç
gulyabani Dfncgdm2022 ahhahaha🤣🤣 valla benim hiç aklımda yoktu ama yazın 24 aylıktı mesela denedim 2 hafta uğraştım istemedi psikolojisini etkielemek istemedim sonra 4 ay sonra kendi istedi . İlk başta çocuk sonra sen hazır olcan yoksa çok zorlanırsınız
Drkbrfo Nasıl bir süreçti benim oglumda 28 aylık suan bıraktırmak istiyorum ama ilk ben hazır değilim gibi😂
Dfncgdm2022 gulyabani suan hamıleyım 10 haftalık dogumum temmuzda bende bır an once bez olayını halletmek istiyorum