teachermom5 benm bebegm kdr hcbi bebek kusmamistir herhalde. (Suan 15,5 aylik ama 9-10. Aya kdr kusmasi devam etmsti) Her neyse, emzirir emzirmez sakin yatrmayin, gazini muhakkak cikarin. Bz her ne kdr gazi yok zannetsek de oluyor. Yatirinca hafif yuksek ve yan yatirin. Reflusude olabilir zamanla duzelecektir inşaallah. Bunlarin disinda da sutunuz belki bi ihtimal biraz sulu olabilir. Sutunuzu yaglandirmaya calisirsaniz da bebegnizn kusmasinin duzeleblme ihtimali var (Benm oyleymis meger smdi farkediyorum:) ) gecmis olsun, sutunuz de bebeginze şifa olsun🌻