Kucukkiz Gece beslenmesini kestikten sonra deliksiz uyur diye dusunmustum ama kizim geceleri su icin kalkiyor. Karni tok oluyor genellikle ama yine de bir kere de olsa uyaniyor. Deneyimleyenler, ne onerirsiniz?