Selam kızlar. Benim doğumum Ramazan’a denk geldi. Haliyle 1 hafta oruç tutamadım. zaten sonra da doğum yaptım. Şimdi şafi ilmihalinde diyor ki hem oruç tutacaksın hem de çocuğun için tutmadığın orucun fidyesini vereceksin. Bazı hocalar da diyor üstünden sene geçmemiş sadece tutman lazım. Aklım çok karıştı. Bilgisi olan var mı acaba