Eddaliko benim bebegimde oyleydi. Suan 8 aylık. Ancak son 15 gunde kahvaltiya alistirabildim. iki tarif ile sevdi kahvaltiyi. Birincisi bir yemek kasigi tarhanayı tereyaginda kavurun sonra biraz su ekleyip ustine yumurta sarisi ekleyip karistirin. Besleyiciligini arttirmak icin peynir de ekleyebilirsiniz. Menemen gibi oluyor. Bebeginiz corba icmeyi sevdiginden eminim sevecektir bu tarifi. İkincisi de muz-avokado-labne-haslanmis yumurta sarisi karisimi, tum malzemeleri catalla ezin (yorgut tadini seviyorsa üretenanneler’in labne peynirini alın tadi yogurt gibi, benim benegim peynir de yemez her peynir cesidini denedim. Sadece bu labneyi yiyor) Labne-avokado muz karisimina ceviz, yulaf, haslanmis yimurta sarisini ezerek katabilirsiniz). Bir de ben suda yulaf yapip icine meyve falan koyacagim zaman suda yulafi pisirdikten sonra yemesi icin ocagin altini kapayıp 2 kasik mama tozundan ekliyip hizlica karistiriyorum. (doktorum soylemisti) o zaman yiyor