teachermom5 45 günlük bebeğim var ama öyle iştahlı bir şekilde emmiyo iki çekiyo uyuyo dinlemiyo göğüslerim mastit olacak diye korkuyorum her emmeden sonra sagıyorum ne zaman daha çok emmeye boşaltmaya başlayacak daha küçük diye böyle olduğunu düşünüyorımm
Zynpdlcftc teachermom5 ben de sürekli sağardım zaten ilk zamanlar çok geldiği için taşabiliyor şişiyor direkt sağ bebeğin de küçükmüş daha zaten kilo boy kontrolünde belli olur yeterince emdiği ki aç olsa mutlaka ağlar
defnemiraybebek teachermom5 çene kası daha yeteri olmadığı için yoruluyordur desteklemen gerek sürekli uyandır emmesi için teşvik yap ve sen her emzirme sonrası sağdığın için bünyen daha çok üretiyor bence bu uygulamaya devam et ne kadar süt o kadar iyi