serifee61 sun 8 aylık rutinlerini yapip besigine birakiyorum yaninda bekliyorum besiginde done done 5-6 dk icinde kendisi uyuyor. 2 aydir duzenimiz degismedi. Ben de 5.5 aylikken almistim. Atak donemlerinde hatta 3 tane dis cikardi bu surede bile duzenimiz degismedi. Dis cikarirken yatagina birakinca aglamaya basladi kucagima alip sakinlestirip tekrar biraktigim da yine kendi uyumaya devam etti. Geceleri hic uyanmaz. Ben sadece her gece 01.30 da ruya ogunu yaparim. Aksamlari 20.30 da uyur sabahlari 07.00-07.30 arasi uyanir gune baslar. Burcu hanım cok ilgilidir. Her soruma aninda cevap verdi. Surecte asla yanliz birakmadı. Cok fazla destek oldu. Yapamayacagim olmuyor dedigim anlarda saatlerce benimle konustu. Ve bebekleri aglatmamaya cok ozen gosteriyor.