karabuluttt benim kızım da emeklemedi ne yaparsanız yapın çare olmuyor ben her şeyi denedim 1. Yaşında emekledi 13 aylıkken birden ayaklandı sıralıyor her şeyi şimdi emekleyerek yapıyor o kadar hızlı yapıyor ki istediği yere emekleyerek gidiyor orda tutunup kalkıp yapacagini yapip inip emekleyerek geri geliyor 14 bcuk aylik oldu şimdi de yürütemiyorum kendileri ne zamn isterlerse öyle yapıyorlar her şeyin onlar için bir zamanı var hepsi olur zamanla