Koy onune ıster parmakları ıle alıp yesın ıster kasık denemesı yapsın ama dokunsun herseye…kızım 15 aylık yogurdu corbaları bıle benım yedırmemı ıstemıyor kendısı doke saca yıyor(corbaları tanelı ve katı yapıyorum ellerıyle alıp yıyecek sekılde,sulu yemeklerıde…dıger turlu asla yedıremezken boyle olunca az cok ıllakı yemıs oluyor (bu sekılde bu hafta ıkı gun ıspanak yemegı yaptım ve yedı)evet heryer batıyor ama yapcak bırsey yok bu surecte