aaslanbeyy Merhaba 🌸 Biz tadimlara 5 ay 17 günlükken başladık yanlış hatırlamıyorsam. Ek gıdaya geçişte Osman Gönülalin videolarından izlemiştim
Bebeğim dik oturabiliyordu mama sandalyesinde kafasını dik tutabiliyordu biz yemek yerken heyecanlanıyor istiyordu doktorumuza danışarak başladık sanırım önemli kriterler bunlar özel durumlar dışında .
Ben kabak, havuç ,patates , yoğurt , tatlı patates, yumurta , bal kabağı, armut ,elma ,muz , kırmızı kapya biber , brokoli, yeşil fasulye olarak ilerledim yavaş yavaş ilerledim ben alerjik biriyim belki bebeğimde de olabilir diye kesinlikle 3 gün kuraliyla gidiyoruz. 3-4 kaşık yedirdikten sonra eline veriyorum kendisi koparıyor yemeye çalışıyor kesinlikle bebeğinize güvenin sizin stresinizi o da hissediyor ve yemesine de etki ediyor bence .