Tugba5834 laparoskopi diye geçiyor kapalı ameliyat ben de laparoskopi oldum ama yumurtalık kısmından ama aynı operasyon ameliyattan çıktıktan iki bir saat sonra gizli gizli bahçeye kacmistim 😂 yuruyebiliyordum gayet ağrım falan da pek olmadı. Sadece gaz sancisi oluyor iki gün falan çünkü içinize hava basıyorlar kamerayı rahat hareket ettirebilmek ve içeriyi görebilmek için o da geçti gitti. Hiç korkmaniza gerek yok