Merhabalar bebeğim 16. Ayına girdi ancak son iki gündür huyları çok değişti anlayamıyorum. Durup durup ağlıyor bağırıyor sinirleniyor, yere oyuncağı düştüğünde bile birden bire çığlık kıyamet.. hiç böyle görmedüm onu ve şoklar geçiriyorum. Dişleri çıkıyor bir yandan ama diş acısı var ama böyle yapmasına sebep mi bilmiyorum. Evde kedinimiz var kediye ulaşamayınca bile ağlıyor kızıyor davranışları birden bu şekil oldu. Bir yeri mi ağrıyor diye korkuyorum. Başına böyle şeyler gelen var mı acaba😢