16 aylık bebegimde neredeyse hiç kelime yok. Yeni yeni bazı hareketleri öğrendi sadece o kadar bazısını da çok geçmeden unuttu. Ev işi yaparken bile hep yanimdadir sürekli konuşurum, hava güzel oldukça parka götürürüm kimseden esirgemem, sıfır ekran ilerliyoruz ama bu konu beni korkutuyor çünkü bende 4 yaşında konuşmuşum. Ben çok ekrana maruz kalmışım hep ekran karşısında büyümüşüm fakat arkadaşımın çocuğu var tv karşısından kalkıp annesini rahatsız bile etmez, kız yaşına girdi tvden kelimeler öğrenmiş yakında 2li cumleye bile başlar. Ben mi bir yerde yanlışlık yapıyorum biliyorum her bebeğin gelişimi farklı ama kendimde yaşadığım sorunları ben bilirim aynısı çocuğuma olur diye korkuyorum.