4.5 aylık bebeğim var 3 gündür kusması var normalde hiç kusan bir bebek değil emzirme sonrası ya 10 dk yada yarım saat sonra kesik sekılde atıyor midesinden atıyor bir süre sonra aynı zamanda 2 günde kaka yapan bebeğim günde 3 kez yapar oldu ishal değil sarı kıvamlı doktora gittik ama ateş olmadığı için bekleyelim dedi Probiyotik verdi onu kullanıyoruz başına Benzer durum gelen var mı Acaba neden böyle olmuş olabilir