Herkese iyi akşamlar. Çok uzatmadan durumumu anlatmak istiyorum çünkü gerçekten artık yardıma ihtiyacım var. Bebeğim 15 aylık normalde de sürekli geceleri uyanan bir bebekti hatta üç saat üst üste uyuduğunu hatırlamam bile. Emerek uyuyor emzik sallama vs başka hiçbir şey yok. Sabahları 8-9 arasında uyanıyor genelde 12.00-13.00 arası gündüz uykusuna yatırırim bazen daha geç saatlere de kayıyor sabah uyanmasına bağlı en fazla iki saat uyur daha sonra akşam 20.00-22.00 arası gece uykusuna yatırırim. Uykuya çok çabuk dalıyor yanına uzanıyorum ve emiyor o şekilde hemen uyur. Ama son zamanlarda gerçekten artık iş çığırından çıktı nerde yanlis yapıyorum bilmiyorum. Gece sık uyanmasıni geçtim uykusu tamamen açılıyor emzirmek istiyorum tekrar uykuya geçsin diye uyku halinde benimle inatlasiyor emmek istemiyor bildiğiniz ağla ağla. Normalde böyle aglak bir bebek bile değilken uyku halinde bunu yapmasına anlam veremiyorum. Bu son zamanlarda yaşanmaya başladı ve neredeyse her gün tekrar ediyor zar zor uykuya geciriyorum. Gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum ama hiçbir şekilde sakinleşmiyor emmeden yani Su falan versem bile yine emmek istiyor