hasibe04 Kızlar oğlum iki aylık çok güzel emiyordu ama bikaç gündür geceleri özellikle nezaman kucağıma alsam çok ağlıyor emmek istemiyor meme reddi böyle bişey galiba napabilirim acil yardım edin
defnemiraybebek hasibe04 gazı olduğu için almıyor olabilir meme reddin de uyanık olduğun da almak istemez gündüz de böyle mi
defnemiraybebek hasibe04 o zaman kesin Red diyemeyiz başka sorunu vardır ya da belki toktur ondan almıyordur Emzik ve biberon kullanıyormusun