esram66 Kızlar makine alıcam 1200 devir 1400 arasında ne fark var hangısını onerırsınız devır nedemek
bencorapkadiniyim_ esram66 sıkma olayı canım daha kuru çıkar mesela devir yükseldikce ama her kıyafette yuksek devirde çalıştırılmaz mesela tüller kırısır ya da deforme olur
Burcu_Alperen esram66 benim de 1000 devirli ve 1 2 defa anca kullandım bu devirde hep 800 de sıkarım kıyafetleri bence çok devirli döndüğü zaman kazanın hızıyla makine de sallanıyor
bencorapkadiniyim_ esram66 benim 1200 o şekilde ki cogunlukla 1000-1200 arası devirde kullanıyorum yıpranmaması için. Hatta ayakkabı gibi tül gibi şeyleri daha da deviri düşürerek yapıyorum. İdeali nedir bilemem ama yeterli geliyor