Esen3536 Kizlarr sacimi nerdeyse 2yildir kestirmedim ve bakamadim da acikcasi bugun kestirdim sacim cok kepek olmus ve acayip kuru ne onerirsiniz sacimi ne toparlar
mavi2601 Esen3536 biberiye suyu çok iyi geldi bana kendim toplayip kaynattim, doğumdan sonra bakamadim bende de kepek olmustu
[silindi] Esen3536 kepek varsa bence bi dermatologa gidin onlarin verecegi sampuanlar kepeginize iyi gelecektir