Kızlar ben oğluma kardeş istiyorum bütün gün evdeyiz ve çocuk konusunda bir çok fazla bilgi edindim oğlum bebeklerle çocuklarla çok anlaşır 18 aylık itip kaldırmaz vurmaz falan. 2 korunmasız ilişkimiz oldu adetten sonra bugün ortepediye ve dahiliye ye gittim ilaç alırken gebelik testi aldım ama bu çubuk olanlardanmis yaptım 10 dk içinde birinci ve silik çizgi çıktı bende iyice bakiyim derken elimden düştü kırılmış gibi oldu normalde bu akşam 2 hap icicektim hormonlarima bak olcaktı sabahda kan vericektim eşime Pazartesi giderim dedim yarın hemen bir test daha alıcam Rabbim hakkımızda hayırlısını versin. Eşim aslında oğlumun 4 yaşına falan gelmesini istiyordu çünkü baya zor bir çocuk ama ben istiyordum. Rabbim isteyen ve hakkeden herkesin kucağını doldursun