mcansumh İyi akşamlar kızlar lazer gidip tüylerden kurtulan var mı kaç seans gittiniz cihaz neydi deneyim paylaşır mısınız ben 15 seans diod lazer dediklerine gidiyorum çok fayda gördüm özellikle kol altında ama bacak ve özel bölge istiyor daha ne zaman arayı açarız dedim o daha çok var diyor kaç sene gideceğiz bu lazere ya
Elifdemir1907 mcansumh bende gitmek istiyorum surda bekleyeyim bakalım deneyimlerinizden faydalanmak ona göre bir rota belirlemek isterim
meayay mcansumh ben 3-4 sene gittim diyebilirim yüzümde de vardı özellikle yüz için başladım zaten yüzüme faydası oldu tek tek çıkıyor koltuk altı da öyle ama kol bacak ve özel bölgeye hiç olmadı ben de sonunda eve aldım bir haftadır başladım bakalım inşallah faydasını görürüm
mysozclk mcansumh tüyleriniz azsa hemen bitiyor ben 8 seans gıttım ve 3 seans da regli dönemimdi o zaman işe yaramıyormuş bana da demediler kol bacak koltuk altı olarak gıttım kıllarım zaten azdı bacaklarımda batık var dıye gıttım 5 sene oldu gideli ne kıl kaldı ne batık 😂 bıde dogumdan sonra tekrar cıkar dedıler oda olmadı
Asyaveannesi04 mcansumh 7 sene önce aleksandr makinaya gittim 8 seansta bitti diyebilirim, kol altı bacak, genital. Sadece doğumdan sonra tek tük genital de çıktı onlarında senelik seansa gidiyorum, kendime yaptığım en büyük iyilik
biroglanannesii1 ugegonca Evet üst tarafı bitti. Ama alt daha nemli olduğu için tam bitmiş sayılmaz. Ama eskisi kadar çıkmıyor. 2 hafta bir atış yapıyorum oraya sadece.
mcansumh meayay işte böyle olacaksa şimdiden kendine bi makine alayım diyorum o yüzden sormak istedim bazıları gidip doğum sonrası artıttı dedi benimki de doğum sonrası zaten öyle başladım ocaktan beri gidiyorum 4 ay 20 25günde gittim yazın kol altı zorlamasın diye ama böyle böyle olacaksa cihaz almak mantıklı ne kullanıyorsunuz
mcansumh mysozclk hayattı şans 🙈 tüylerim çok diyemem bazı bölgelerde çok kol altım çok iyi mesela çok ince çok az çıkıyor almasamda belli olmuyor ama bacaklara özel bölge alt kısım duruyor alt bacakta daha iyi belirli yeerkede var ama üst ince diye daha az etki gösteriyor zam da yapacakmış bizimki eve mi alsam diyorum
mcansumh mysozclk bende real dönemi yada hemen bitimind eni gün sonra falan gidiyorum evet sanki fayda olmuyor gibi
meayay mcansumh philips lumea prestige aldım ben alalı çok olmadı ama yorumları çok iyi. Benim kol ve bacaklarımda çok ince çıkıyor lazer yapıldı lazere her ay gittiğim için temizlenmiş görünüyordu sonra seanslar bitince geri çıktı tüylerim ince olduğu için makinenin görmediğini söylediler ama lumea ince tüylerde de etkiliymiş bakalım deneyip görcez
havvaturkmen Ben bundan yaklaşık beş sene önce gittim bikini bölgesi koltuk altı ve alt bacak. Alexsandra diye bir makinaydı ve aşırı memnun kaldım 5 sene de alt bacağımda hiç çıkmadı doğum yapmama rağmen bilinç bölgem de tek tük koltuk altımda da sayılı 3-4 tane anca . Ben bir seneye yakın gittim o zamanlar 8 seans 8 kontroldü
feyzas mcansumh bacak kol sırt göbek benim bitti gibi oldu. Sonra da çıkmadı. Ama koltuk altı ve bikini çıktı eskisi gibi olmasa da var kökleri daha zayıf sadece
HeeSenCokBiliyon mcansumh 20 seans 20 de kontrol olarak gittim fayda gördüğüm tel yer alt kol ve bacaklarım oldu. Yüzüm çok daha beter çıkmaya başladı bildiğin erkek sakalı gibi diğer yerlerde gram etki görmedim. Sonra philips lumea aldım artık evde kendim yapıyorum ve keşke diyorum hiç gitmeseydim o güzellik merkezlerine de direkt bunu alsaydım çok çok memnunum