cokbilmismom abartmis miyim ya, ne bileyim usur diye.. oyle yapmassam eli ayagi buz gibi oluyo biliyorum elinin ayaginin soguk olmasi usudugu anlamina gelmez ama gonlum razi olmuyo iste… yine de pek farkimiz yok sanki, siz uyku tulumu kullanmissiniz ben onun yerine ince battaniye baya ince aman