Belindaaa bio oil diye bir yağ var zamanında halam ergenlikteki vücut catlaklarim için önermişti ama hiç kullanmadım o kendi hamileyken kullanmış hiç çatlağı olmamış resmen mucizevi bir yağ diye öneriyordu onu önerebilirim ama bu çatlak meselesi biraz genetik gibi de sanırım bazı kadınlar hiçbir şey kullanmasa da catlamiyor bazı kadinlar da en pahalı markaları kullansalar dahi catlaklari oluyor ben malesef çatlakları hemde harita gibi olan kisimdayim annem de öyle anneannem de 😂 yani ben biraz genetik olduğunu düşünüyorum