Kızlar kızım 5.ayinda doktor ek gıdaya başlattı günde 3 kere bir yemek kaşığını geçmeyecek şekilde ver dedi bir kaç sebze meyve tadımı yaptık alerjimiz çıkmadı ek gıdadan 1 buçuk saat sonra da mama içip yatıyor ama her mamadan sonra kaka yapmaya başladı normal mi sizce başına gelen var mı