bebegim95 çok geçmiş olsun. Biz daha yeniyiz. 3. Aydayız. Max 3 saati gördük. Saat 10 da da uyusa aynı saatte kalkıyor 9da da 😂 3 saati de o zaman gördük zaten, az evi toplayalım az oturalım derken uyanıyor 😂 eşim her seferinde kızım sen uyuduğunda bende uyuycam artık diye konuşa konuşa yediriyor gece mamasını 😂 geceleri hala 2 saat. Yediği mama da ağız tadımlığı, açlıktan değil 🤦🏻♀️ o yüzden çokca amin ❤️