Dün sağlık ocağına aşıya gitmiştik . 4ay 11 günlük olduk bebeğim oturmak istedigi için bazen oturtuyorum ebe kızdı beli için Şuan çok erken dedi sakın oturtma🥹 doktorumuz da canlı destek şeklinde oturtabilirsiniz dedi. Her bebeğin gelişimi farklı siz kendiniz gözlemleyin , bence kafasını tutamıyorsa biraz daha beklemelisiniz