beyza4103 geçen sene erken rezervasyon yaptırmıştık ama kısmet olmadı gidemedik normalde erken rezervasyon da para iadesi yok ama ben durumumu anlatınca saolsunlar yardımcı olup paramın tamamını geri verdiler çok güvenilir iyi insanlar zaten savibu.org da takip ediyor (bu sayfa bungalovlarin derneği gibi bir şey onun takip ettikleri güvenilir) jakuzisi yok ama havuzu büyük güzel normalde büyük havuzlular hep daha fazla fiyat söyler ama bu fiyat olarakta çok makul bu sene de gitmeyi düşünüyoruz insaAllah bu sefer nasip olur bir yere sordum 12 bin dedi gecelik yuh dedim yani yine bu aynı yere sordum 15 tatilde gecelik altı bin yaz için erken rezervasyon yaptırırsan gecelik beş bin yani fiyatı çok iyi diğer bungalovlara göre dediğim gibi gidip görmedim ama deneyimlerim bu sekilde isterseniz yerin ismini atarım