47 günlüğüz denemediğimiz damla kalmadı..Şimdi sap simplex kullanıyoruz epey rahatlatıcı..Ama esas ben yurtdısından mommysbliss getirttim artık burdada satılıyomus onun çok etkili oldugunu düşünüyorum mutlaka arastırın..Hergün banyo yaptırmak,her beslemme sonrası mutlaka sırta pat pat agızdan gaz cıkarttırmak,kiraz cekirdeği kemeri ve patiği,forbiome probiyotik..Bunlar yaptıklarımız ama hiç biri hiç bişey maalesef tamamen bi çözüm olamıuo bunu doktorlarda söyluyolar..Mama olarakta sma comforta gectik oda biraz daha rahatlattı ama dediğim gibi hep günü ve anı kurtarıcak çözümler kalıcı çözüm çare maalesef yok..Aksam atak saatlerinde aglama krizlerinde insanın eli ayagı kesiliyo çaresiz napıcagını şaşırıuosun çok zor..Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah..