Lylcyln bence çok kullandım bir zararı yok onların grupları var ona göre veriliyor ameliyatlada düzelmediyse bilemiyorum bende tekrarlıcak die cok korkmustum bu arada 1 sene geçti bu zamana kadar hiç ağrımamıştı sanki regl oldugum zamanlar ağrıyor gibi inşallah benimde tekrarlamaz doğru antibiyotik kullanman önemli o sıvıya kültür testi yaptılar mı yoksa kafalarına göre ni antibiyotik veriyolar ?