Crnpyrz biz bunu agzindan cikarma seklinde yasamistik yani agzini acik tutuyodu kapatmiyodu cikasiya kadar😂 inat ediyordu. Inatlasmadim, 2 ay kadar surmustur ek gida almadi. Ama ben ara ara deniyordum haftada 1 falan tepkisine gore. Oyle oyle zamanla birakti inadi, aktif ek gida alimi 9. Ayi bulmustur o saatten sonra da 3 gun kurali falan demedim 9 aylik bir bebek neleri yiyebilirse verdim. Cok sukur sonrasinda bir problem yasamadik🧿 doktorumuz 5 saat ac birak istah acici surup ver demisti, vermedim ac birakmaya gonlum razi gelmedi acelesi yok nasilsa yicek diye dusundum kilosu falan da yerindeydi zaten. Yani sakin ol, inatlasma, onun kendi kararina birak. Bu zamanlarda inat ettigimiz her sey onda huy olusturabiliyor o yuzden dikkatli olmakta fayda var diye dusunuyorum ben.