Merhabalar🌸 bugün Bexesero ilk doz aşısını oldu bebeğim 8 aylık. Aşıdan önce ve 6 saat sonra calpol vermemizi önerdi doktor. Sabah 10 da aşı oldu gün içinde herhangi bi ateş huzursuzluk vs yoktu standart geçirdi günü saat 8 gibi akşam uykusuna yattı ama kesinlikle uyumuyor çocuğum. Dönmek istiyor dönemiyor ateşi hafif var 37,5 ve kusma yaptı. Hani midenizi üşütürsünüz kokulu kusarsınız ya öyle 1 kez kustu. Normalde alerji ilacı da kullanıyorduk ( zaditen damla ) acaba diyorum o mu ağır geldi yoksa aşının yan etkisi midir? Gece 1 mama için kalkıyor acaba calpol versem çok mu ağır gelir yoksa nasıl ilerleyeyim bilemedim vallahi çok üzüldüm ya bu aşılar yaptırsan bi türlü yaptırmasan bi türlü. Yarın zaditeni vermeyeceğim ama bugün bi ölçek daha calpol versem mi ağrısı mı var anlayamıyorum🥺