mry0723 bizde öyle gittik o bölüme daha önceden yapılan başka testlere baktı başka bölüm yapmıştı gerek duymadı snra süt verdi kalorı yüksek 6 ay snra goruselım hesabı yanı pek alaka olmayan bölüm ama sız yine gıdın tabı bende başka doktora gıdecem o bölümden birde instgram da hastalanmayancocuk diye bir sayfa var orada atom uygulaması var onu da deneyın baktınız kılo almıyor alta yatan sebep vardı diye düşünüyoruz