Kızlar yarın sabah oğlumun ilk yaş aşısı olacak. Duyduğuma göre 1 bacak 2 koldan yapılıyor bizi neler bekliyor😑
Bu arada bebeği 1 yaşında olan anneler durumlar nasıl sizde benim oğlum durduk yere bazen ağlıyor bakıyorum birseyi yok oyun oynatıyorum iki dk oturuyorum başlıyor ağlamaya bu arada bizimde artık 1 yaşımız var çok duygusalım ne ara büyüdüler ahh zaman çok hızlısın😥😥