Dream64 kızım 20 aylık oldu inanin ağustos ayında gittik daha kayıt açılmadı, 2 hafta sonra gelin dediler, daha 2 hafta olmadı gittik yer kalkmamış çikan olursa kayıt edelim dediler,başka yerle konuştuk burayı beklerken orada da bitmiş kayıt. Diğer anaokulu da uzak yürüyerek gidilmez, Mayıs ayında yaz okulu açilacakmiş oraya göndericem 2 ay falan gitsin sonra da normal anaokuluna gider. Ekran da genel olarak açmiyorum, bazen akşamlari çocuk sinema filmi açiyorum beraber izliyoruz.