Ben inanılmaz stresli bir gündeyim bugün arkadaşlar artık gerçekten şu sallama işini bırakmam lazım ve bu çocuğun da uyuması lazım. Ha uyusada keşke sallasam.. öğlen uykusu resmen 0 ya 18 aylık bir bebek nasıl uyumaz öğlen 3 yaşına kadar hep yarım saat mi uyuyup uyanacak? Akşamları bile 2 kez uyutuyorum ard ard yarım saat arayla bir daha uyutuyorum asla ve asla dinlenmiyorum ne öğlen ne akşam. Akşam tamamen oturmam 22.30 oluyor zaten ne anladım ki 😥 destekli uyuttugum için her döngüde uyanıyor ya resmen nasıl yapıcam desteksiz uykuyu ben ya bir kaç kere denedim yanına uzandım ama kafamda falan tepiniyor asla uyumuyor ☹️☹️