Kizlar ya 8 aylık bebegim var sakin bir bebek çok cgirarak ağlamaz kalabalıkta sesi çıkmaz pek bugün eşimin yegenidr bebekken böyleymiş hatta bir akrabaları sakat mı bu bebek demiş (simdi kiz cok akilli )bebek böyle olmaz demiş her bebek çok ses çıkaran çok bağıran mi olmalı anlamadim yani