Akıntım için gittiğinde bendede ultrason yapılmadı alttan muayene edildi ordan zaten içinizi görüyor. Yanlış anlamayın ama direk şikayet falan çok saçma bu insanlarda yıllarca okumuş bu yere gelip doktor olmuş doktordan daha iyi bilemezsiniz herhalde hangi şikayette hangi muayene aracını kullanacağını. Ve akıntıdada ultrason zaten çok mantıklı değil