sblkrc ben de bebebao kullanıyorum. Önce tek almıştım sonra ikinciyi aldım, ikili alın bence, müthiş zaman kazandırıyor. Yemek yaparken ya da çamaşır katlarken filan takıyorum, iki iş bir arada halloluyor. Ama tavsiyem sıkı bir sütyen içine takın, tam oturmazsa hem az çekiyor hem de alttan akabiliyor.